Påkemååån

Vad alla andra gör dagen innan nyår: köper sprit.
Vad jag gör: Köper pokemon platiunum..

Så nu vet alla vad jag ska göra på nyår. Och ta hand om mina hästar på Howrse, som för övrigt ingen vill spela med mig. Ska kasta marmelad på er.

Hatar Finland sådär lagom mycket just nu.

Har i alla fall varit på nån teater med min kära familj och Tese idag. Fast hon kanske hör till familjen nu. Jag vet inte.
Det var intressant. En tjock dam gick in i mig i pausen och knuffade ner mig för en trappa vilket ledde till att jag tappade bort min kära familj som gick till platserna (och hade telefonerna på ljudlöst)

Så från och med idag ska jag bli pinnigt smal och hata alla tjocka jävla tanter.
Jag ska också hata alla finskor som luktar överdrivet mycket parfym och halvskriker medan man försöker kolla på teaterhelveten.

Ska inleda min pinnsmalighet genom att gå ner och tjocka i mig vitlöksbröd nu.

Jag vill ha en fritös....

Kommentarer
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-01-19 @ 14:30:20
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback