Såg en söt vovve med Elinore och Marcus idag.

Lämnat in min äckelbil med Äckel, Alma och Jannika idag!
Gick sådär. Det gick inte att spara över till servern och så blev Mk-Peter arg och slog mig. Mentalt. Så jag fick göra om det.. Dum Peter.
I alla fall...Träffade kuliga människor på mk. Det var mysigt i vår lilla isoleringslokal fast det inte fanns saft.
Besvikelsen som uppstår när man märker att någon druckit upp alla saft på mk.

Innan det så skulle vi ha idrott och jox och skulle simma. Men jag sket i det och Hurtiga-Peter blev arg för att jag tydligen hade en dålig anledning.

Alex (och Alma?) hade tappat bort Almas nyckel och jag gick och "letade" med henne efter skolan.
När hon hittade den tänkte hon dissa mig. Dum Alma.
Hon ville inte ligga med mig heller. Dummare Alma ):


OCH DET HÄR ÄR ETT SÅNT TRÅKIGT INLÄGG DÄR JAG SKRIVER VAD JAG GJORT IDAG.

Hade länkat http://comicsanscriminal.com/ till Alex om jag kunde.
Tänkte att Alma kunde göra det när hon ser det här.
Alma...GÖR DET!!!!!!1111!1!!!11

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: aha ok, vad ska du göra idag då?

2011-12-22 @ 14:49:47
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback