Förslag på awesome tv serier, någon?

Vill börja glo på någon ny tvserie.
Förslag på vilken?

Ska bara sitta och lyssna på lifehouse hela kvällen om ni inte droppar lite kommentarer med förslag på serier man kan slöglo på.

Sitter och funderar på att äta pizza ikväll.
Orkar inte laga mat och sånt.
Eller så dricker jag bara massa saft och struntar i mat <3
Låter nästan bättre.

Började i alla fall med Nya Åland uppslags..joxet idag.
Skriver om nåt musik_kraffs_grejs med Angelica.
Det gick lite sådär. Jag orkade knappt göra nåt och hon blev sur på mig. Haha :c


<3

Kommentarer
Postat av: † Lama

american horror story, the walking dead och supernatural.

2011-11-24 @ 17:13:18
URL: http://baptiser.blogg.se/
Postat av: Hannah

Har du sett Pretty Little Liars? :) Annars rekommenderar jag den, skitsnygg header-bild btw!

2011-11-24 @ 19:15:53
URL: http://haanahmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback