Hur länge ska man koka ägg? :s

Skulle slutat för nästan 2 timmar sen men våra lärare fick för sig att dröja jätte länge med att rätta våra saker så jag slutade nyss ((((:

HUR LÄNGE SKA MAN KOKA ÄGG?
Jag behöver veta. Eh..
I och för sig är ägg inte ens gott, men ändå.

Frågade Angelica men fick inget svar. Känns bra.

Imorgon ska vi göra tidningsjox med skolan. Det ska bli cuuuuuul :3
Måste bara komma på något att skriva om.
Dessutom måste jag fixa min reklamkampanjsgrej klar snart så jag kan sitta och göra ingenting igen.
Eller störa Alma och Almas tjocka gubbe Erik.

Såg för övrigt två tanter som hade rullatorrace idag på väg hem från skolan. Haha, det var bland det finaste jag sett i mitt liv. Hon som låg efter såg väldigt bitter ut.
Ska också bli en sån tant när jag blir gammal.
Rullatorföraren Amelie. Sitter bra i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback