Jävla iTunes.

Sitter och äter mandariner i väntan på någon som kan laga mat åt mig.
Ska tvinga någon att göra en lista med mat jag kan laga så jag slipper komma på det själv.
Det jobbigaste med att måsta laga sin egen mat är att komma på vad man ska laga, haha.
Det enklaste är att koka pasta eller sätta fiskpinnar i ugnen så det bli ju nästan alltid något sånt.
Inte det nyttigaste precis.

Matmatmat. Tror jag alltid skriver att jag sitter och äter något...

Hatar för övrigt iTunes för att det inte vill installeras.
Jävla cp saker.
Hoppas det dör i en eld. Verkligen.
VAD SKA MAN GÖRA NÄR DET DÄR KOMMER UPP OCH GOOGLAT SOM FAN EFTER EN FUNGERANDE LÖSNING?!

Får verkligen damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback